Değişim Politikası
DİKKAT: KULLANILMIŞ ÜRÜNLERDE İPTAL/DEĞİŞİM YOKTUR!!!!!!!
• Ürünü kullanmadıysanız ve 7 gün değişim süreniz geçmemiş ise değişim sağlamaktayız.
• Ürünü orjinal kutusunda ve sipariş fişiyle birlikte gönderiniz.
• Siparişi oluştururken verdiğiniz isim soyisimle gönderiniz.
• Sadece olmayanı gönderiniz.
• Ürünü gönderdikten sonra size verilen takip numaranızı saklayınız. ( ürünlerin bize ulaşıp ulaşmadığını kontrol edebilmeniz için )
• Ürünler 2 ile 4 gün aralığında bize gelir, kontrol edildikten sonra değişim işlemine başlanır.
• Dilerseniz farklı ürün ile değişim yapabilirsiniz.
Değişim talebi için WhatsApp hattımızdan veya mail adresine yazarak gerekli bilgileri alabilirsiniz. Ürün beden değişimi veya yeni ürün ismini ve bilgilerini yazmanız gerekir.
WhatsApp destek hattı : 0549 119 10 10
Mail destek adresi: destek@pahabu.com.tr
İade Politikası
DİKKAT: KULLANILMIŞ ÜRÜNLERDE İPTAL/DEĞİŞİM YOKTUR!!!!!!!
Eğer sipariş ettiğiniz ürün ya da ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Sezon sonu yayından kaldırılmış (devamı olmayan) ürünlerde iade ve değişim yapılmamaktadır.
Çantalarda bu süre 3 iş günüdür. Bu süreyi aşan talepler maalesef kabul edilmeyecektir.
İade sürecinde ürünlerin kullanılmamış olması ve orijinal paketleri ve ürün barkodları üzerinde olmak koşulu ile iadesi gerekmektedir.
İade gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa, siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de iade edilmelidir.
Paketin sağlamlığından ve su geçirmeyeceğinden emin olunuz. Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.
İade paketinizi size verdiğimiz ve anlaşmalı olduğumuz kargo firmalarından biri ile anlaşma cari kodu üzerinden kargo ücretinin ödemesini yapmak koşulu gönderi yapabilirsiniz.
Sipariş ettiğim ürünler 7 günü geçdi iade/değişim hakkımı kullanabilir miyim?
Tüketicinin cayma hakkını kullandığına ilişkin bildirimin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içinde, iade koşulları sağlanması dahilinde ürün bedellerini geri ödemekle yükümlüdür. 7 günü aşan iade talepleri için işlem gerçekleştirilememektedir.
İade ettiğim ürünler teslim alınmadı kargo geri geldi?
Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde bize başvurarak, iade edebilirsiniz. Eğer ürün iade koşullarını karşılamıyorsa ürün adresinize geri gönderilebilir.
Siparişimdeki Ürünleri Hangi Şartlarda İade Edebilirim?
Siparişinizdeki ürün yada ürünleri iade etmek için aşağıdaki şartların sağlanması gerekmektedir. Aksi taktirde iade talebiniz kabul edilmeyecektir.
İadenizi siparişinizi teslim aldıktan 7 gün içerisinde gerçekleştirmeniz gerekmektedir.
Ürün yada ürünlerin kullanılmamış olması gerekmektedir.
Ürün yada ürünlerin etiketleri kesinlikle ürün üzerinde ve zarar görmemiş durumda olmalıdır.
Ayakkabılar kesinlikle dışarıda giyilmemiş olmalı, herhangi bir kir izi ya da yıpranma olmamalıdır.
İade Etme Süresi Kaç Gündür?
Eğer sipariş ettiğiniz ürün yada ürünlerden tam anlamıyla memnun kalmadıysanız, ürünleri teslim aldığınız tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süreyi aşan siparişlerde iade yada değişim kesinlikle mümkün değildir.
Ücretsiz Kargo Kampanyasından Yararlandığım Bir Siparişte İptal/İade Yaparsam Ne Olur?
Kargo ücretsiz kampanyasında sepet alt limiti olmaksızın geçerli olup, iade sonrasında satın almış olduğunuz ürünlerin kampanya şartlarını sağlamaya yetmiyorsa, siparişinizdeki tüm ürünleri iade ediyorsanız, ücretsiz kargo kampanyası iptal olur ve ücret iadesi kampanyanın iptali göz önünde bulundurularak yapılır.
(İadeniz kargo ve kapıda ödeme ücretleri düşülerek yapılır.)
Herhangi bir İndirim Kampanyasından Yararlandığım Bir Siparişte İptal/İade Yapabilir miyim?
Kampanyalı ürünlerde iade ve değişim mevcut değildir.
Kapıda ödeme hizmet bedeli ve Kargo ücreti iadesini alabilir miyim?
Kapıda Ödeme hizmet bedeli ve Kargo ücreti, aracı kargo şirketinin ekstra vermis olduğu hizmete karşılık almış olduğu bir bedel olması sebebiyle iade edilememektedir.
İade Kargo Masraflarından Kim Sorumlu Olacaktır?
Üründe firmamızdan kaynaklı herhangi bir kusur, ayıp ürün durumu mevcut değil ise anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile kargo ücretini ödeyerek gönderebilirsiniz.
Kargo ücreti bedeli gel-git olarak tarafınıza yansıyacaktır. Ayıplı ve hatalı ürün gönderimlerinde kargo masrafları firmamıza aittir. Bunun için İade & değişim hattımız ile görüşünüz.
İade Ettiğim Ürün/Ürünlerin Geri Ödemesi Ne Zaman Yapılacak?
Depomuza ulaşan ürünlerin iade politikamıza uygunluğu incelendikten sonra, en geç 15 iş günü içerisinde para iadeniz banka hesabınıza gönderilecektir.
Yanlış ve Kusurlu Ürün Gönderiminde Ne Yapmalıyım?
Whatsapp üzerinden durumu bize yazarsanız destek hattımız size yardımcı olacaktır.
WhatsApp destek hattı : 0549 119 10 10
Mail destek adresi: destek@pahabu.com.tr
İptal Politikası
Kargoya verilen siparişlerde iptal seçeneği yoktur.
Yeni siparişlerinizde WhatsApp hattımızdan veya mail adresimizden yazarak iptal talebinde bulunabilirsiniz. Kargoların çıkarılması genellikle 1 iş günü olduğu için kargoya verilmeden iptal edilme ihtimali olacaktır bu süre içinde.
WhatsApp destek hattı : 0549 119 10 10
Mail destek adresi: destek@pahabu.com.tr